9 octombrie 2011
Zi de gala pentru darts-ul romanesc.

Ce moment mai bun sa scrii despre darts daca nu zilele 'marelui open international' punct de cotitura in scurta istorie locala a acestui sport.
In primul rand voi transcrie rezumatul sedintei expus in urma cu 3 saptamani pe pagina principala:
"Luni 19 septembrie s-a desfasurat Adunarea Generala a LNDE unde au fost reprezentate aproape toate echipele care iau startul in noul sezon competitional.
Intr-o atmosfera sobra s-au discutat subiecte de o importanta covarsitoare pentru viitorul darts-ului romanesc.
Cum pe acestea nu mi le mai amintesc o sa vorbesc despre celelalte. Taxa de inscriere in noul sezon este de 250 lei/echipa si se plateste la Daniela Comeaga care indeplineste rolul de trezorier, pana cel tarziu pe 1 decembrie 2011. La propunerea lui Mircea 'za snacks' s-a aprobat prin vot liber consimtit ca echipele ce vor reusi sa se claseze pe locurile ce permit urcarea pe podium sa fie premiate cu sume de bani variind intre 300 si 900 de lei, medaliatele cu argint primind valoarea mediei aritmetice a premiilor primite de vecinele de podium.
S-a mai stabilit ca foaia de joc sa fie trimisa cat mai repede dupa terminarea meciurilor, seara sau in dimineata zilei urmatoare. In partea superioara a foii numele concurentilor trebuie sa fie complet pentru ca cei ce tin evidenta si clasamentele sa isi poata face treaba fara piedici inutile. Fiecare echipa ar trebui sa faca un dosar cu foile de joc ale tuturor meciurilor. Recomandam fiecarei echipe sa numeasca o persoana (responsabila) care sa se ocupe cu completarea si trimiterea foii de joc. Netrimiterea la timp a foilor, uitarea acestora in local, completarea defectuoasa sau alte nereguli cu foile de joc atrag sanctiuni asupra capitanilor si echipei din partea comisiei de disciplina.
Amanarea unui meci trebuie facuta pana cel tarziu in preziua meciului (ora 17). Restantele se joaca in urmatoarele doua saptamani iar echipa care a amant trebuie sa joace unde doresc ceilalti. Pentru a reduce numarul acestor restante recomandam ca echipele sa aiba un numar de minim 6 jucatori activi.
In timpul jocului nu se arunca la bord cu tigarea in mana cealalta si in general atitudinea jucatorilor trebuie sa fie cat mai profesionista in fata board-ului. In schimb intre aruncari si intre leg-uri atmosfera ar fi bine sa fie 'tovaraseasca' intre echipe si nu incarcata de nervi si de pseudo-ambitii.
Pentru a face o delimitare intre incurajarile pozitive si behaiturile penibile s-a constituit comisia de disciplina formata din doi baieti si doua fete recunoscuti pentru comportamentul lor ok.
O ultima problema care a fost ridicata in unanimitate se refera la conditiile minime obligatorii pe care trebuie sa le indeplineasca 'coltisorul' dedicat intalnirii de marti. Comisia de disciplina va indeplini si rolul de comisie de omologare a pistei de joc. Astfel lumina, spatiul din jurul concurentilor sau prezenta laptop-ului ar fi niste subiecte de care fiecare echipa gazda trebuie sa se ingrijeasca sa fie in regula. Ca si anii trecuti toti participantii la sedinta au adus in discutie lumina 'mono' din Dreamers si 'mini'-tavanul din Tati Bar. Speram ca anul acesta rugamintile tuturor jucatorilor sa reuseasca sa-i determine pe Iulian si pe Bubu sa le remedieze. Nae chiar s-a oferit sa ajute la sapatul unui mic transeu in subteranele din Tati Bar."

"peicea"