21 decembrie 2010
Bani, restante, forum si multe altele.

1.In regulamentul LNDE la art. 2 litera f se precizeaza: "Meciurile amanate trebuie reprogramate in maximum 14 zile de la data amanarii". Am considerat ca o rigurozitate excesiva nu este fireasca in relatiile interumane si nu s-a prea tinut cont de acest punct. Totusi in conditiile in care avem o pauza competitionala de peste o luna va rog sa jucati toate restantele pana pe 11 ianuarie astfel incat cei care se ocupa de actualizarea clasamentelor sa isi poata desfasura activitatea cu brio. In plus de asta sa ne putem face o parere mai exacta despre pozitia pe care ne aflam si sa trecem la planurile de 'viitor'. Restantele care nu se desfasoara pana la data mentionata vor fi considerate nule adica incheiate fara plusuri pentru echipele implicate.
2. Vreau sa introduc in regulament ca incepand din 2011 restantele sa se desfasoare acolo unde doreste echipa care era apta de joc si tot aceasta echipa sa conduca si discutiile privind data si ora desfasurarii restantei. Cu alte cuvinte in momentul in care un meci este amanat cea care se ocupa de restanta nu este echipa care a amanat ci cealalta. Capitanul acesteia va lua initiativa si va reprograma meciul prin consultari cu omologul sau din echipa care a cerut amanarea propunand acestuia locul, data si ora desfasurarii restantei.
3. Un alt aspect pentru care am nevoie de parerile si votul vostru si pe care eu as dori sa il implementam din sezonul 2011-2012 ar fi ca in meciurile dintre baieti si fete sa se joace cu un handicap de 100 de puncte. Am mai adus problema asta in discutie pentru turneul de casa din Marty's si s-au opus chiar fetele pentru ca la prima vedere parea o discriminare. Totusi dupa desfasurarea a cateva etape in care la Marty's fetele au jucat impreuna cu baietii revin cu aceasta problema. Faptul ca programul de tinut scorul pe calculator are inclusa optiunea de a juca beneficiind de acest avantaj denota ca nu este o practica unica sau iesita din comun. Practic fetele incep tot de la 501, deci nu e nici o modificare in traseul lor catre inchidere. Baietii incep de la 601 si au un motiv in plus sa acorde toata atentia leg-ului respectiv.
Eu personal sustin cu tarie acest punct de vedere si va rog ca pana la urmatoarea AG a LNDE sa incercati sa judecati cat mai bine si cat mai in favoarea cresterii atractivitatii competitiei aceasta propunere. Din ianuarie vom incepe un 'pilot' in acest sens la turneele de luni din Marty's si pana in toamna viitoare vom avea un feedback pentru a usura luarea deciziei in adunarea generala.
4. Urmare a avertismentului 'acordat' in acest sezon cred ca ar fi bine sa se infiinteze o comisie de disciplina care sa judece dar sa si urmareasca pastrarea 'curateniei' in cadrul ligii. In principiu dupa un prim avertisment ar urma suspendarea temporara si intr-o faza terminala eliminarea din competitie.
5. Ati votat in Adunarea Generala din toamna suma si data pana la care trebuie varsata suma aferenta inscrierii in competitie. Nu inteleg de ce pana acum doar TNT, 100+, ROOKIES, TANTI BAR, OLD BOYS si SMOKIN ACES si-au indeplinit obligatia financiara asumata la inceputul competitiei. La art. 2a din acelasi regulament al Ligii scrie: "taxa se datoreaza din momentul inceperii campionatului si va putea fi platita pana pe 9 decembrie 2010 catre trezorier. Trezorier este Daniela Comeaga." Nu am scris nici o sanctiune pentru depasirea termenului pentru ca imi este si rusine sa admonestez niste oameni maturi si sa ii atentionez sa respecte ceea ce ei au propus si votat. Va rog mult sa o contactati pe Daniela care a avut si are amabilitatea sa se ocupe de aceste fonduri si sa va achitati indatoririle.
6. Nu uitati ca avem un forum unde postam toate contactele jucatorilor, in masura in care le primim de la capitanii echipelor. Tot aici puteti comenta sau aduce in discutie amanari, probleme disciplinare sau de regulament si orice altceva care priveste Liga.
7. Deoarece intre tur si retur nu avem pauza competitionala propun ca luni 17 ianuarie de la 18:30 sa ne intalnim in Adunarea Generala pe care am planificat-o la precedenta intalnire. Pana pe 11 ianuarie voi publica ordinea de zi a adunarii pentru care astept propuneri de la voi toti.

"peicea"

11 decembrie 2010
Sfarsit de an 'competitional'.

Sa incep aceasta informare cu avertismentul dat 'cetateanului' Nae Cecati. Comportamentul sau la meciul care a determinat sanctiunea nu a depasit exagerat de mult limitele dar din dorinta de a pastra, la competitiile de darts, o atmosfera de fair-play total s-a luat o masura incurajatoare pentru acest deziderat. Chiar daca vorba; "Eu nu sufar de nebunie! Ma bucur de ea in fiecare minut", este mottoul multora dintre noi, trebuie sa o punem in practica in alte activitati. Efortul organizatorilor turneelor si ligilor trebuie rasplatit cu respect si apreciere.
Sa punctam si cateva probleme organizatorice:
- "Taxa pentru acest sezon este de 300 ron/echipa si se plateste pana la data de 9 decembrie". Asa am stabilit la AG din septembrie si pentru cei care nu au platit inca va rog sa o contactati pe Daniela Comeaga si sa achitati.
- Pana la 31.12.2010 trebuie sa se desfasoare toate intrecerile restante.

"peicea"

22 septembrie 2010
Concluziile Adunarii Generale de Luni 20 sept 2010.

Aspectele importante care s-au discutat la Adunare Generala de luni.
  • La cererea unanima prima etapa va fi pe 28 septembrie 2010 (martea viitoare).
  • Taxa pentru acest sezon este de 300 ron/echipa si se plateste pana la data de 9 decembrie.
  • Noul trezorier al ligii este Daniela Comeaga. Ea va colecta sumele si le va depune intr-un cont. Pana la noua AG a Ligii care va avea loc intre tur si retur se vor face propuneri pentru destinatia banilor. La AG se vor vota aceste propuneri.
  • Foaia de concurs are formatul de la Cupa Ligii si poate fi descarcata de pe site.
  • Timpul efectiv al unei intalniri din liga este intre aruncarea cu banul de dinaintea primului leg si semnarea foilor de joc de catre reprezentantii celor doua echipe.
  • Incepand din acest sezon se desfiinteaza doua categorii de premiere si anume premiul pentru cele mai multe HF-uri si premiul pentru cea mai prietenoasa gazda.
  • Numarul jucatorilor unei echipe este de minimum 6 si maximum 15.
  • Numarul jucatorilor prezenti la o intalnire este cuprins intre 4 si 8.
  • Din sezonul urmator fiecare dintre cele 16 leguri ale intalnirii vor capata forma unei intalniri primul la 2 leguri.

"peicea"



5 septembrie 2010
Pregatiri pentru editia a doua a Ligii.

Pe 20 septembrie de la ora 19 se va desfasura in Marty's sedinta Ligii de Marti. Se vor discuta aspecte care au iesit in evidenta sezonul trecut si modificarile necesare pentru buna desfasurare a viitorului campionat. Ordinea de zi va cuprinde:
- Noua forma si culoare a clasamentelor in excel.
- Numirea unui trezorier care sa gestioneze banii incasati de la echipe - propunere Daniel Cojocaru.
- Discutii despre obtinerea sau nu a personalitatii juridice pentru Liga.
- Probleme disciplinare.
- Modificarea sistemului de premiere
- Alte puncte de vedere care vor fi trimise prin e-mail la georgepeicea@yahoo.com pana la 16 septembrie.

"peicea"